ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK B2B PARTNEREINK SZÁMÁRA
(a továbbiakban: „Feltételek”)
A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján rendeléseket kötünk a webáruházunkban, ahol a Vevő megvásárolja a Szállító áruit. A jelen Általános Szerződési Feltételek irányadóak az együttműködésünkre és minden leadott megrendelésre.
FOGALMAK ÉS MEGHATÁROZÁSOK
A Feltételekben gyakran ismétlődő fogalmakat és meghatározásokat használunk. A nagybetűvel írt fogalmakat egyes számban és többes számban a következő jelentésekben használjuk:
Beszállító: a 4home, a.s., társaság, cégjegyzékszám: 27465616, adószám: CZ27465616, és intrakomunitáris teljesítés céljára SK4020188480, székhelye: Hvězdova 1073/33, Nusle, 140 00 Praha 4, Cseh Köztársaság, bejegyzett a Prágai Városi Bíróság által vezetett cégjegyzékben, iktatószám: B 13415, a Feltételekben továbbá „mi” néven is szerepel;
Megrendelés: a Beszállító és a Megrendelő között az Áruk megvásárlásáról, a jelen Feltételek alapján kötött szerződés;
E-shop: a Beszállító által üzemeltetett internetes áruház, amely kizárólag vállalkozók számára fenntartott külön részlegen érhető el a www.4home.hu nternetcímen;
Megrendelő: vagy „Ön”, azaz az a vállalkozó, aki velünk Megrendeléseket köt az áruinkra vonatkozóan az E-shopunkon keresztül, amelyekre a jelen Feltételek vonatkoznak;
Megrendelés: ajánlat, ami a Megrendelés megkötésére irányul, és tartalmazza az Áruk listáját és a Megrendelő által a Megrendelésre vonatkozó további feltételeket, amelyet a Megrendelő a E-shopon, e-mailben vagy más megfelelő módon küld el a Beszerzőnek;
A szerződő felek: a Feltételek és a Megrendelések alanyai, vagyis a Beszállító és a Megrendelő;
Felhasználói fiók: a Megrendelő által az E-shopunkban létrehozott fiók, amely a Termékeink megvásárlására szolgál;
Termékek: az E-shopban szereplő termékeket jelentik.
1. A FELEK BEVEZETŐ NYILATKOZATA
1.1. A megrendelő vállalkozó. A megrendelő vállalkozóként köt szerződést a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint, és ezen az alapon Megrendeléseket is. A vásárlás előtt a megrendelőnek regisztrálnia kell magát az e-shopban. A regisztrációs folyamat során, illetve az első megrendelés befejezése előtt a megrendelő köteles megadni közösségi adószámát. Ezt az adószámot az európai nyilvántartás automatikusan ellenőrzi. Ha Ön fogyasztó, akkor ezek a feltételek nem vonatkoznak Önre, és végfelhasználóként a fogyasztókra vonatkozó kereskedelmi feltételek alapján kötünk Önnel adásvételi szerződést.
1.2. Szerződéses kapcsolat létesítése. A jelen feltételek szerinti szerződéses kapcsolatot a felhasználói fiókba való regisztráció alapján létesíti. Ezen Feltételek alapján Ön Megrendeléseket köt konkrét Árukra vonatkozóan.
1.3. A Szerződő Felek jogosultságai és engedélyei. Mindegyik Szerződő Fél kijelenti és garantálja, hogy rendelkezik minden olyan jogosultsággal és engedéllyel, amely a vonatkozó jogszabályok szerint az Áruk értékesítéséhez és kezeléséhez szükséges.
1.4. A szerződő felek nyilatkozata a csomagolási törvényben előírt kötelezettségek teljesítéséről. A szállító a 477/2001 sz. csomagolási törvény kapcsán megerősíti, hogy betartja az abból eredő összes kötelezettséget.
1.5. Nyilatkozat az fizetésképtelenségről. A szerződő felek egyhangúlag kijelentik, hogy nem állnak fizetésképtelenségben vagy fizetésképtelenség veszélyében, és ellenük nem indítottak fizetésképtelenségi eljárást vagy végrehajtási eljárást.
1.6. A szerződő felek kötelezettségei. A szállító vállalja, hogy minden egyes szállításkor a megrendelőnek megfelelően és időben átadja az árut, és átruházza rá az áru tulajdonjogát, a megrendelő pedig vállalja, hogy az árut nyilvánvaló hibák nélkül átveszi, és a vételárat kifizeti a szállítónak, mindezt a jelen feltételek szerint.
1.7. Kapcsolattartási adatok változása. A szerződő felek vállalják, hogy amennyiben változás történik a kézbesítési címükben, e-mail címükben vagy bármely más azonosító adataikban, beleértve a jelen Feltételek kapcsán őket képviselő személyeket is, erről a változásról legkésőbb 3 munkanapon belül e-mailben vagy a Felhasználói fiók keretében tájékoztatják a másik szerződő felet.
2. MEGRENDELÉS MEGKÖTÉSE
2.1. Megrendelés elküldése. Ha vállalkozóként rendel termékeket a webáruházunkban, akkor megrendelés jön létre, amely alapján részvásárlási szerződést kíván kötni velünk. Az egyes Megrendelések úgy jönnek létre, hogy a Megrendelő az E-shopon vagy más elektronikus kommunikációs eszközön keresztül elküldi a Megrendelést. A Megrendelés a Megrendelés szállító általi visszaigazolásának pillanatában jön létre. A beszállító ezután összefoglalja a Megrendelést, és e-mailben visszaigazolja azt a Megrendelőnek.
2.2. A megrendelés tartalma. Ha megrendelését az e-bolton keresztül adja le, a megrendelésből egyértelműen ki kell derülnie, hogy milyen árukat és milyen mennyiségben rendel, valamint a szállítás helyét és módját.
2.3. Minimális mennyiség. Az egyes áruk esetében meghatározható a minimálisan megrendelhető mennyiség. A megrendelő jogosult legalább az e-shopban kínált mennyiséget megrendelni. A szállító fenntartja a jogot, hogy a minimális mennyiséget nem elérő megrendeléseket ne fogadja el.
2.4. A megrendelés visszaigazolása. A szállító köteles e-mailben vagy más megfelelő módon visszaigazolni a megrendelést. A megrendelés feltétel nélküli elfogadásának és a Megrendelés megkötésének minősül különösen a megrendelés e-mailben vagy hasonló módon történő visszaigazolása a szállító részéről, amely tartalmazza a megrendelés elfogadásáról és további feldolgozásra történő továbbításáról szóló információt.
2.5. Az Áruk elérhetősége. Előfordulhat, hogy a „készleten” jelölt Áruk rövid időn belül elfogynak. Ha az Áruk elfogynak, és nem tudjuk a megrendelt Árukat a megadott határidőn belül leszállítani, akkor felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megegyezzünk a további lépésekről. Ha az Áru mellett „Rendelésre” felirat szerepel, a szállítási időt egyénileg egyeztetjük Önnel, mivel a szállítás a külső beszállítóink lehetőségeitől függ.
2.6. A Megrendelés felmondása. Fenntartjuk a jogot, hogy a Megrendelést felmondjuk az áruk készletének kimerülése, a megrendelt áruk elérhetetlensége, műszaki vagy egyéb okok miatt. Továbbá felmondhatjuk a Megrendelést abban az esetben, ha a megrendelő megtagadta az áruk átvételét. A Megrendelés felmondása a Megrendelőnek történő kézbesítésével lép hatályba.
2.7. A Beszállító tájékoztatási kötelezettsége. Amennyiben a Megrendelés vagy annak egy része a Szállító által nem kerül elfogadásra, a Szállító a Megrendelés kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül tájékoztatja a Megrendelőt a Megrendelés egy részének vagy egészének nem teljesítéséről és a Megrendelés elutasításának okáról. Ebben az esetben a Megrendelés csak a megerősített Megrendelés részére jön létre.
2.8. Hivatkozás a polgári törvénykönyvre. Az e cikkben nem szabályozott kérdésekben a Megrendelések megkötésére a polgári törvénykönyv vonatkozó rendelkezései, különösen a polgári törvénykönyv 1731–1745. §-ai alkalmazandók, amennyiben azok alkalmazása a jelen feltételekben kifejezetten nem kizárt.
3. FELHASZNÁLÓI FIÓK
3.1. A valós és helyes adatok megadásának kötelezettsége. A felhasználói fiókba való regisztrációkor és az áruk megrendelésekor a megrendelő köteles minden adatot helyesen és valósan megadni. A felhasználói fiókban megadott adatokat a megrendelő köteles minden változás esetén frissíteni. A felhasználói fiókban és az áruk megrendelésekor megadott adatokat a szállító helyesnek tekinti.
3.2. Biztonság. A Megrendelő köteles a felhasználói fiókhoz, illetve az esetlegesen létrehozott alfiókokhoz való hozzáférést erős jelszóval biztosítani. A Megrendelő köteles titokban tartani a felhasználói fiókjához vagy az esetlegesen létrehozott alfiókhoz való hozzáféréshez szükséges információkat.
3.3. Szükséges karbantartás. A vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül elérhető folyamatosan, különösen a szükséges karbantartás miatt.
3.4. A megrendelés kötelező érvényessége. A felhasználói fiókon keresztül leadott összes megrendelés a szerződéses kapcsolat szempontjából a megrendelő által a felhasználói fiókján keresztül leadott megrendelésnek minősül.
4. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA
4.1. A vételár összetevői. A vételár nem tartalmazza az Áruk szállításának költségét, hacsak másképp nem állapodnak meg.
4.2. Vám. Az esetleges vámok megfizetésének költségeit a Megrendelő viseli.
4.3. A szállítást a Beszállító biztosítja. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a szállítást a Beszállító biztosítja. A szállítás költségeit a Megrendelő viseli, kivéve, ha a Megrendelésben másként állapodtak meg.
4.4. Az Áruk szállításának ára. A szállítás teljes ára az E-shop kosárában lesz feltüntetve.
5. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
5.1. Az áruk feladási helye. Az összes áru fizikailag a Szlovák Köztársaság területén található raktárban van. Ha a megrendelő egy másik EU-tagállamban, mint a Szlovák Köztársaság, áfa-fizető, és a Megrendelő a Megrendelés során megadja áfaazonosító számát, ezzel igazolva, hogy az Árukat üzleti célokra fogja felhasználni, az Áruk szállítása az áfa törvény (222/2004 Z. z.) 43. §-a értelmében más EU-tagállamba történő szállításnak minősül. A Megrendelő ezután köteles bevallani az adót az adott EU-tagállamban benyújtott áfa-bevallásában.
5.2. Az Áruk szállítási helye. Megrendelés megkötése esetén a Beszállító vállalja, hogy az Árukat a Megrendelőnek a Megrendelésben megadott helyre szállítja. A Beszállító az Áruk szállítási helyeként csak olyan tagállamban található címet választhat, amelyben székhelye van, és amelyet a Felhasználói fiók regisztrációja során megadott.
5.3. A termék csomagolására és a megrendelés csomagolására vonatkozó szabványok. Ha a termék csomagolásának módjáról nem állapodnak meg, a Szállító a szokásos módon csomagolja azt; ha ilyen szokás nem létezik, a Szállító a terméket eredeti csomagolásában szállítja, hogy az a szállítás során ne sérüljön.
5.4. Az Áruk károsodásának veszélye, a szállított Áruk nyilvánvaló hibái. Az Áruk károsodásának veszélye az Áruk szállítási helyére történő leszállításával átszáll a Megrendelőre. A Megrendelő köteles az Áru átvételekor ellenőrizni az Áru szállításának nyilvánvaló hibáit, azaz különösen a szállított Áru csomagjainak számát és a szállítási csomagolások külső sérüléseit. Ha a Megrendelő ilyen nyilvánvaló hibákat talál, azokat az átvételkor azonnal jeleznie kell. A Megrendelő továbbá jogosult teljes egészében vagy részben elutasítani a nyilvánvaló hibákat mutató Áru átvételét.
5.5. A szállított Áruk ellenőrzése. A Megrendelő a szállítmány átvételekor a fuvarozótól részletesebb ellenőrzést végez a szállított Árukra vonatkozóan, és ellenőrzi, hogy a szállított Áruk, azok típusa és mennyisége megfelel-e a Megrendelésnek, továbbá köteles ellenőrizni az egyes csomagok sértetlenségét/teljességét. Ha a megrendelő az ellenőrzés során megállapítja, hogy az áru hibás, jogosult panaszt benyújtani az árura vonatkozóan.
5.6. Magasabb rendű okokból eredő akadályok. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megkötött Megrendelés szerinti Áru szállítása magasabb rendű okokból eredő akadályok miatt az akadályok fennállásának idejével meghosszabbodhat. A Beszállító kötelezi magát, hogy az akadályok felmerüléséről haladéktalanul írásban, e-mailben értesíti a Megrendelőt. A jelen Feltételek alkalmazásában magasabb rendű oknak minősül minden, a Felek akaratától független esemény, amely lehetetlenné teszi a Megrendelésből eredő Áru szállítási kötelezettségének teljesítését, és amely a Megrendelés megkötésekor nem volt előre látható. A magasabb rendű oknak minősülnek különösen a természeti katasztrófák, tűzvészek, robbanások, árvizek, földrengések, terrorista támadások, háborúk, világjárványok, sztrájkok vagy egyéb, a Felek ellenőrzésén kívül eső események.
5.7. A Megrendelő igényei hibásan szállított Áruk esetén. Amennyiben a Beszállító hibás Árukat szállít a Megrendelőnek (pl. lejárt szavatossági idejű Áruk), a hibásan vagy tévesen szállított Árukat e pont szerint a Megrendelőtől saját költségére átveszi.
5.8. Ismételt szállítás és az azzal kapcsolatos költségek. Ha a Megrendelő okán a Áruk ismételt szállítása vagy a Megrendelésben meghatározottól eltérő módon történő szállítása szükséges, a Megrendelő köteles megtéríteni az Áruk ismételt szállításával kapcsolatos költségeket, illetve az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.
5.9. Áru átvételének elmulasztása. Ha a Megrendelő nem veszi át az Árukat a szállító által történő leszállításkor, és az Áruk ezt követően visszakerülnek hozzánk, jogosultak vagyunk a Megrendelőtől a szállító által az Áruk visszaszállításáért felszámított költségeket megtéríttetni. Ez a költség a Beszállítónak a Megrendelő törvényes kötelezettségeinek megsértéséből eredő kárt jelent a polgári törvénykönyv 2913. § (1) bekezdése értelmében. A Beszállító egyúttal jogosult 3 250 HUF (háromezerkétszázötven magyar forint) összegű raktározási díjat felszámítani, továbbá jogosult a Megrendeléstől elállni.
6. FIZETÉSI FELTÉTELEK
6.1. Vásárlási ár. Az Áruk árai magyar forintban (HUF) vannak feltüntetve, áfa nélkül. Az Áruk vásárlási ára az E-shopban való megjelenés ideje alatt érvényes, de ez nem jelenti azt, hogy nem köthetünk a Megrendelővel Megrendelést egyedi feltételek mellett.
6.2. Fizetési lehetőségek. A fizetési módok konkrét feltételei részletesen le vannak írva az E-shopban. Számla. A Szállító minden egyes szállítást a Megrendelés alapján számláz. A számlának tartalmaznia kell az összes törvényben előírt kötelező adatot. A Beszállító a szállítási költséget külön tételként tünteti fel a Megrendeléshez kapcsolódó számlán.
6.3. A vételár fizetésének időpontja. A vételár fizetése akkor tekinthető időben teljesítettnek, ha legkésőbb az esedékesség napján jóváírásra kerül a Beszállító bankszámláján.
7. TULAJDONJOGI FENNTARTÁS
7.1. A Beszállító tulajdonjogának fenntartása az Árukra vonatkozóan. A Beszállító fenntartja az Árukra vonatkozó tulajdonjogát. A Vevő az Áruk tulajdonjogát csak a vételár teljes kifizetésével, illetve a Beszállító Vevővel szemben fennálló összes esedékes követelésének kiegyenlítésével szerez meg.
7.2. A vevőnek az áruval kapcsolatos kötelezettsége. A vevő köteles az áruval, amelyre a tulajdonjoga fenntartva van, kellő gondossággal bánni, és saját költségén megfelelően bebiztosítani azt sérülés esetére, az új áru értékére.
8. FELELŐSSÉG A TERMÉK HIBÁIÉRT ÉS A HIBÁKRA VONATKOZÓ JOGOK ÉRVÉNYESÍTÉSE
8.1. A termék minősége. A szállító vállalja, hogy a megrendelőnek kizárólag a megállapodott minőségű, típusú és mennyiségű terméket szállítja, amennyiben a szerződő felek az adott Megrendelésben kifejezetten másképp nem állapodnak meg.
8.2. Rejtett hibák. Az áruk hibái (kivéve azokat, amelyekről a szerződő felek előre tájékoztatják egymást) rejtett hibának minősülnek. Ilyenek például az áruk csomagolásában található üres csomagolások, vagy a csomagoláson belül található sérült áruk. Rejtett hibának minősülnek továbbá azok a minőségi hibák is, amelyek elsősorban a Megrendelő ügyfelei vagy a végső fogyasztók által a Termékkel kapcsolatban benyújtott reklamációkból erednek. A Megrendelő köteles a rejtett hibákat azok felfedezésétől számított 3 napon belül jelezni.
8.3. A termék hibáiból eredő jogok érvényesítése és azok rendezése. A megrendelőnek joga van a termék átvételekor a termék nyilvánvaló hibáit kifogásolni. A Beszállító köteles a termék hibáira vonatkozó jogokat ésszerű határidőn belül rendezni, figyelembe véve a termék hibájának mértékét és jellegét, általában 30 napon belül attól a naptól számítva, amikor a Megrendelő érvényesítette a termék hibáira vonatkozó jogait, kivéve, ha a Felek indokolt esetben hosszabb határidőt állapodnak meg.
8.4. A hibás Áru kompenzálása. Ha a Megrendelő a cserét választja, a Beszállító köteles az Árut indokolatlan késedelem nélkül a Megrendelőnek leszállítani. Ha a Megrendelő az Áru vételárának visszatérítését választja az Áru hibájával kapcsolatos jogának érvényesítése keretében, a vételárat a Megrendelő által megadott bankszámlára utalják vissza.
8.5. A reklamáció költségei. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy az áru hibájából eredő jogok érvényesítésével kapcsolatos összes költséget a megrendelő viseli. A reklamált áru szállítása. Amennyiben a Beszállító a reklamált árut visszaküldi a megrendelőnek, köteles azt külön csomagban, a szükséges adatok feltüntetésével szállítani.
8.6. A reklamált áru szállítása. Amennyiben a Beszállító a reklamált árut visszaküldi a Megrendelőnek, köteles azt külön csomagban szállítani, feltüntetve a szükséges adatokat.
8.7. A reklamált árukat tartalmazó szállítmány sérülése. Ha a Beszállító láthatóan sérült szállítmányt kap, amely hibás árukat tartalmaz (az áruk hibájából eredő jogokat érvényesítették), köteles haladéktalanul jelenteni ezt a sérülést a fuvarozónak, és továbbra is a fuvarozó utasításait követni, valamint a szállítási szerződéssel összhangban eljárni. A Beszállító köteles ezt a sérülést haladéktalanul bejelenteni a Megrendelőnek is, és dokumentálni a csomag sérülésének mértékét, hogy objektíven értékelhető legyen, hogy az Áru megsérült-e vagy sem.
9. A SZERZŐDÉSES KAPCSOLAT IDŐTARTAMA ÉS HOGYAN LEHET MEGSZŰNTETNI?
9.1. A szerződéses kapcsolat időtartama. A jelen Feltételek szerinti szerződéses kapcsolat határozatlan időre jön létre, az Ügyfél regisztrációjának pillanatában.
9.2. A szerződéses jogviszony felmondása megállapodással. A jelen Feltételek szerinti szerződéses jogviszony és/vagy a Megrendelés mindkét Fél megállapodásával felmondható.
9.3. A Szállító felmondása. A Beszállító jogosult felmondani a jelen Feltételek szerinti szerződéses jogviszonyt és/vagy a Megrendelést, ha:
9.3.1. a Megrendelő késedelmesen fizeti meg a vételárat, azaz a vételár nem kerül kifizetésre (az összeg nem kerül jóváírásra a Beszállító bankszámláján) a Beszállító által a Megrendelőnek kiállított számlán feltüntetett esedékesség napjáig;
9.3.2. a Megrendelő felszámolás alá kerül, vagy csődöt, csődveszélyt állapítanak meg, vagy vagyonát csődbe vetik, vagy ellene végrehajtási eljárást indítanak.
9.4. A Megrendelő visszalépése. A Megrendelő jogosult visszalépni a szerződéses jogviszonyból a jelen Feltételek és/vagy a Megrendelés szerint, amennyiben:
9.4.1. A Beszállító felszámolás alá kerül, vagy csődöt, csődveszélyt állapítanak meg, vagy vagyonát csődbe vetik, vagy ellene végrehajtási eljárást indítanak.
9.5. A visszalépés hatálya. A visszalépés hatálya a másik szerződő félnek kézbesített írásbeli visszalépési értesítés kézbesítésének napján lép hatályba.
9.6. Felmondás. Mindkét szerződő fél jogosult a jelen Feltételek szerinti szerződéses jogviszonyt indoklás nélkül felmondani, írásbeli felmondási értesítéssel, amelyet a másik szerződő fél székhelyének címére vagy e-mail címére kell kézbesíteni, 1 hónapos felmondási idővel, A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a felmondási idő a felmondás másik szerződő félhez történő kézbesítését követő naptári hónap első napján kezdődik. E-mailben történő felmondás esetén a felmondás másik szerződő félhez történő kézbesítésének napja a felmondás bizonyítható elküldésének napja.
9.7. Megrendelések a felmondás után. A szerződő felek tudomásul veszik, hogy a szerződéses jogviszony e Feltételek szerinti felmondása nem érinti a már megkötött Megrendelések időtartamát, valamint az azokból eredő jogokat és kötelezettségeket.
9.8. További kötelezettségek. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a szerződéses jogviszony ezen Feltételek szerinti megszűnése nem érinti a Feltételek garanciákra, hibákért való felelősségre, kártérítésre vonatkozó rendelkezéseit, amennyiben azok a Feltételek hatályvesztése előtt keletkeztek, valamint azokat a további rendelkezéseket és igényeket, amelyek jellegüknél fogva a szerződéses jogviszony ezen Feltételek szerinti megszűnése után is fennmaradnak.
10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEKA
10.1. Feltételek módosítása. A jelen feltételeket a Szállító egyoldalúan, írásban módosíthatja vagy hatályon kívül helyezheti. A feltételek tervezett módosításáról a Megrendelőt legalább 15 nappal a módosítások hatálybalépése előtt értesítik, akár a Felhasználói fiókban, akár e-mailben.
10.2. Jogválasztás. A Feleknek a jelen Feltételekből és a Megrendelésekből eredő jogai és kötelezettségei a Cseh Köztársaság jogának, különösen a polgári törvénykönyvnek az irányadó, kizárva a nemzetközi magánjog szabályainak alkalmazását. A szerződő felek továbbá megállapodnak abban, hogy kifejezetten kizárják az ENSZ nemzetközi árukereskedelmi szerződésekről szóló egyezményének (United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods, vagy más néven Bécsi Egyezmény) alkalmazását, összhangban az egyezmény 6. cikkével.
10.3. Vitarendezés. A Felek megkísérlik kölcsönös megegyezéssel rendezni az e Feltételekből vagy azokkal kapcsolatban (különösen a Részleges szerződésekből) eredő összes vitát. Ha nem sikerül megegyezésre jutni, a vitákat a cseh jog szerint, a Beszállító székhelye szerint illetékes cseh bíróság előtt rendezik.
10.4. Elválaszthatóság és mentességi záradék. Ha a jelen Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen, ellentmondásos vagy végrehajthatatlan, vagy azzá válik, az nem érinti a Feltételek többi rendelkezésének érvényességét és végrehajthatóságát, amennyiben az adott rendelkezés elválasztható a Feltételek egészétől. A szerződő felek kötelezik magukat, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy a Feltételek hibás rendelkezését hibátlan rendelkezéssel helyettesítsék, amelynek tartalma és hatása a lehető leginkább megegyezik a Feltételek érvénytelen, ellentmondásos vagy végrehajthatatlan rendelkezésével.
10.5. Teljesség és szétválaszthatatlanság. A jelen Feltételek és mellékleteik a Felek teljes megállapodását képezik, és felülírnak minden korábbi, a Felek között írásban, szóban vagy hallgatólagosan létrejött, a jelen Feltételek tárgyát szabályozó javaslatot, nyilatkozatot, megállapodást vagy egyezséget.
10.6. Változó körülmények. A szerződő felek a polgári törvénykönyv 1764. §-a szerint kizárták a változó körülmények alkalmazását.
10.7. Érvényesség és hatály. A jelen Feltételek 2025 9.30 napján lépnek hatályba és válnak érvényessé.