Hogy a legkényelmesebben tudjon nálunk vásárolni, sütiket használunk. A szolgáltatás használatával elfogadja azok használatát. Sütiket használunk. Szolgáltatásunk használatával elfogadja azok használatát. Értem

Menu
4Home Vásárlás Reklamáció

Reklamáció

  • Az Ügyfél a szolgáltatással vagy a kiszállított termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltatóval folytatott telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, vagy e-mailben, vagy a Szolgáltató levelezési címére küldött levél útján foganatosított megkereséssel kezdeményezheti.
  • Az ügyfélszolgálat elérhetőségét (azaz levelezési címét e-mail címét és telefonszámát) a Szolgáltató köteles a Honlapon, vagy a „Kapcsolat” szövegre kattintva egy új oldalon feltüntetni. A hagyományos elérhetőségeken felül a Szolgáltató vállalja, hogy ügyintézés céljából a Honlapján bárki számára hozzáférhető, online levelezési felületet biztosít a „Kapcsolat” szövegre kattintva.
  • Az Ügyfél természetesen megtagadhatja azoknak a termékeknek az átvételét, amelyek az átadás-átvétel időpontjában bármilyen okból hibásak. Amennyiben a termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (vagy legalább a hiba oka már akkor is fennállt), az Ügyfelet ebben az esetben is megilleti a reklamáció joga, melyet a Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, vagy e-mailben, vagy a Szolgáltatás levelezési címére küldött levél útján megtehet.
  • A panaszokat a következő postacímre várjuk:
    4home
    Alter Bt.
    Perczel Mór u. 21.
    1155 Budapest
     
  • Kérjük a terméket Magyar Posta által küldje vissza, de ne utánvéttel, ilyen csomagokat nem áll módunkban átvenni.
     
  • Elérhetőségek:
    megrendelői részleg: +36 1 445 3896

Ha a szállítmány csomagolásán sérülés nyomai találhatók, kérjük ne vegye át.

  • Ha bármilyen kérdése lenne, kérjük, forduljon ügyfélszolgáltunkhoz bizalommal, melyet a következő számon érhet el: +36 1 445 3896.
  • Mindemellett az Ügyfél a szerződés megkötésével, a termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a fent megjelölt címen (a 4Home elérhetőségei). A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy az Ügyfél a panaszt írásban jelentette be, úgy a Szolgáltató köteles a beérkezett panaszt három munkanapon belül kivizsgálni, és annak eredményéről – a jogszabályban előírt tájékoztatási kötelezettsége teljesítésével egyidejűleg – 30 napon belül az Ügyfelet értesíteni.
  • A Szolgáltató a kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó kötelezettségeit az ÁSZF 9. és 10. függelék tartalmazza.
 
action banner
feedback
NEWSLETTER
AZ ÖN VÉLEMÉNYE

Ne hagyja ki újdonságainkat és speciális ajánlatainkat.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és mindenről első kézből értesülhet

Az Ön véleménye érdekel minket!

Bezárni