Reklamáció kezelése
A Vásárló jogosult arra, hogy a hibás termékekre reklamációt terjesszen elő a termék átvételétől számított 24 hónapon belül.
A reklamáció menete
- A panasz benyujtásával kizárólag a megrendelő élhet. Az elküldött panaszban, kérjük adja meg telefonszámát, vagy e–mail címét az esetleges problémák gyors megoldásáért.
- Az reklamáció benyujtásának legegyszerűbb módja a kitöltött online űrlap elküldése, amit bejelentkezés után a „Megrendeléseim“ menüpontban a megrendelés részleteiben talál. Az űrlap Reklamáció opcióra kattintva jelenik meg. A nyilatkozat a megrendelés alapján kitöltött állapotban jelenik meg. Ha ezt az opciót választja, elküldjük Önnek a reklamációról szóló értesítés kézhezvételének igazolását.
- Ha nem szeretne bejelentkezni, egyszerűen töltse le ezt a nyilatkozatot, amit kinyomtat és kitölt.
- Amennyiben a megvásárolt termék hibás/nem működik és javítható, a reklamációt elbírálásra és/vagy javításra küldjük a gyártónak. Amennyiben a termék nem javítható, kérjük, adja meg a panasz kezelésének kívánt módját (csere, vételár visszatérítése).
- Amennyiben a készlet sérült darabjait szeretné cserélni a reklamacio@4home.hu e-mailcímen kérjen tájékoztatást az eljárással kapcsolatban. Ez akkor is érvényes, ha egy termék több részből áll, és csak egy része sérült meg.
- A sérült terméket haladéktalanuk küldje vissza címünkre: Expandeco Kft - 4HOME, Tatai u. 95, 1142 Budapest, HU.
- A terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza. A használt termékeket vagy a készlet egy részét mindig megfelelően csomagolja be.
- A visszacsomagba a termékhez tegye a kinyomtatott reklamációs űrlapot is, vagy egy egyszerű kísérőlevelet.
- A csomagot javasoljuk, hogy Magyar Posta által ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt adja fel. A postai feladóvevényt őrizze meg a csomag feladásának igazolása érdekében. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
- A panaszokat a következő postacímre várjuk:
Expandeco Kft - 4HOME
Tatai u. 95
1142 Budapest, HU - Elérhetőségek:
Reklamáció feldolgozása
- A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül intézzük, legkésőbb - a jogszabályoknak megfelelően – a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül.
- Abban az esetben, ha a reklamációt cserével intézzük, az új termék kiszállítási díját mi álljuk. Amennyiben a termék vételárának visszatérítését igényli az összeget bankszámlájára utaljuk.
Mi a teendő, ha a kiszállító sérült csomagot hoz
- A szállítmányt átvételkor gondosan ellenőrizze. Ha a szállítmány csomagolásán sérülés nyomait találja, kérjük ne vegye át.
- Abban az esetben, ha a sértetlen csomagban sérült terméket talál, kérjük haladéktalanul tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat a +36 1 445 3896 telefonszámon. Hívja ezt a számot bármilyen eltérés, vagy kérdése esetén is.