Menu

Reklamáció kezelése

A Vásárló jogosult arra, hogy a hibás termékekre reklamációt terjesszen elő a termék átvételétől számított 24 hónapon belül.

A reklamáció menete

  • A panasz benyujtásával kizárólag a megrendelő élhet. Az elküldött panaszban, kérjük adja meg telefonszámát, vagy e–mail címét az esetleges problémák gyors megoldásáért.
  • Az reklamáció benyujtásának legegyszerűbb módja a kitöltött online űrlap elküldése, amit bejelentkezés után a „Megrendeléseim“ menüpontban a megrendelés részleteiben talál. Az űrlap Reklamáció opcióra kattintva jelenik meg. A nyilatkozat a megrendelés alapján kitöltött állapotban jelenik meg. Ha ezt az opciót választja, elküldjük Önnek a reklamációról szóló értesítés kézhezvételének igazolását.
  • Ha nem szeretne bejelentkezni, egyszerűen töltse le ezt a nyilatkozatot, amit kinyomtat és kitölt.
  • Amennyiben a megvásárolt termék hibás/nem működik és javítható, a reklamációt elbírálásra és/vagy javításra küldjük a gyártónak. Amennyiben a termék nem javítható, kérjük, adja meg a panasz kezelésének kívánt módját (csere, vételár visszatérítése).
  • Amennyiben a készlet sérült darabjait szeretné cserélni a reklamacio@4home.hu e-mailcímen kérjen tájékoztatást az eljárással kapcsolatban. Ez akkor is érvényes, ha egy termék több részből áll, és csak egy része sérült meg.
  • A sérült terméket haladéktalanuk küldje vissza címünkre: 4home - Expandeco - Miroslav Kráľ, Vizpart utca 32, 9225 Dunakiliti.
  • A terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza. A használt termékeket vagy a készlet egy részét mindig megfelelően csomagolja be.
  • A visszacsomagba a termékhez tegye a kinyomtatott reklamációs űrlapot is, vagy egy egyszerű kísérőlevelet.
  • A csomagot javasoljuk, hogy Magyar Posta által ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt adja fel. A postai feladóvevényt őrizze meg a csomag feladásának igazolása érdekében. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
  • A panaszokat a következő postacímre várjuk:
    4home – EXPANDECO – Miroslav Kráľ
    9225 Dunakiliti
    Vizpart utca 32
  • Elérhetőségek:

Reklamáció feldolgozása

  • A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül intézzük, legkésőbb - a jogszabályoknak megfelelően – a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül.
  • Abban az esetben, ha a reklamációt cserével intézzük, az új termék kiszállítási díját mi álljuk. Amennyiben a termék vételárának visszatérítését igényli az összeget bankszámlájára utaljuk.

Mi a teendő, ha a kiszállító sérült csomagot hoz

  • A szállítmányt átvételkor gondosan ellenőrizze. Ha a szállítmány csomagolásán sérülés nyomait találja, kérjük ne vegye át.
  • Abban az esetben, ha a sértetlen csomagban sérült terméket talál, kérjük haladéktalanul tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat a +36 1 445 3896 telefonszámon. Hívja ezt a számot bármilyen eltérés, vagy kérdése esetén is.
action banner
feedback
NEWSLETTER
AZ ÖN VÉLEMÉNYE

Ne hagyja ki újdonságainkat és speciális ajánlatainkat.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és mindenről első kézből értesülhet

Az Ön véleménye érdekel minket!

Bezárni