Hogy a legkényelmesebben tudjon nálunk vásárolni, sütiket használunk. A szolgáltatás használatával elfogadja azok használatát. Sütiket használunk. Szolgáltatásunk használatával elfogadja azok használatát. Értem

Menu
4Home Vásárlás Reklamáció

Reklamáció

A Vásárló jogosult arra, hogy a hibás termékekre reklamációt terjesszen elő a termék átvételétől számított 24 hónapon belül.

A panaszkezelés menete

  • A panasz benyujtásával kizárólag a megrendelő élhet. Az elküldött panaszban, kérjük adja meg telefonszámát, vagy e–mail címét az esetleges problémák gyors megoldásáért.
  • A hibás terméket a mindkét oldalán kitöltött reklamációs űrlappal együtt, melyet a nyugta alsó részén talál, vagy egy kísérőlevéllel küldje vissza.
  • Amennyiben a megvásárolt termék hibás/nem működik és javítható, a reklamációt elbírálásra és/vagy javításra küldjük a gyártónak. Amennyiben a termék nem javítható, kérjük, adja meg a panasz kezelésének kívánt módját (csere, vételár visszatérítése).
  • Amennyiben más jellegű reklamációról van szó, ahol a javítás nem lehetséges, kérjük, adja meg a panasz kezelésének kívánt módját (csere, vételár visszatérítése).
  • Amennyiben a készlet sérült darabjait szeretné cserélni a rendelesek@4home.hu e-mailcímen kérjen tájékoztatást az eljárással kapcsolatban. Ez akkor is érvényes, ha egy termék több részből áll, és csak egy része sérült meg.
  • A terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza. A használt termékeket vagy a készlet egy részét mindig megfelelően csomagolja be. A csomagot javasoljuk, hogy Magyar Posta által ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt adja fel. A postai feladóvevényt őrizze meg, a csomag feladásának igazolása érdekében. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
  • A panaszokat a következő postacímre várjuk:
    4home, a.s.
    Expandeco - Miroslav Kráľ
    Vizpart utca 32
    9225 Dunakiliti
  • Kérjük a terméket Magyar Posta által küldje vissza, de ne utánvéttel, ilyen csomagokat nem áll módunkban átvenni.
  • Elérhetőségek:
    megrendelői részleg: +36 1 445 3896
    e-mail: rendelesek@4home.hu

Ha a szállítmány csomagolásán sérülés nyomai találhatók, kérjük ne vegye át.

  • Ha bármilyen kérdése lenne, kérjük, forduljon ügyfélszolgáltunkhoz bizalommal, melyet a következő számon érhet el: +36 1 445 3896.
  • Mindemellett az Ügyfél a szerződés megkötésével, a termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a fent megjelölt címen (a 4Home elérhetőségei). A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy az Ügyfél a panaszt írásban jelentette be, úgy a Szolgáltató köteles a beérkezett panaszt három munkanapon belül kivizsgálni, és annak eredményéről – a jogszabályban előírt tájékoztatási kötelezettsége teljesítésével egyidejűleg – 30 napon belül az Ügyfelet értesíteni.
  • A Szolgáltató a kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó kötelezettségeit az ÁSZF 9. és 10. függelék tartalmazza.
action banner
feedback
NEWSLETTER
AZ ÖN VÉLEMÉNYE

Ne hagyja ki újdonságainkat és speciális ajánlatainkat.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és mindenről első kézből értesülhet

Az Ön véleménye érdekel minket!

Bezárni