Hogy a legkényelmesebben tudjon nálunk vásárolni, sütiket használunk. A szolgáltatás használatával elfogadja azok használatát. Sütiket használunk. Szolgáltatásunk használatával elfogadja azok használatát. Értem

Menu

Kényelempont-hűségprogram - Általános Szerződési Feltételek

Ezen az oldalon megtalálja a Kényelempont-hűségprogram Általános Szerződési Feltételeit. Bízunk benne, hogy a benne foglaltak - minden esetben - segítségére lesznek. Ha mégis lenne olyan kérdése, amire nem találja meg a választ, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk munkatársával a következő telefonszámon: +36 1 445 3896.

  1. Kényelempont-hűségprogram
  2. A Kényelempont-hűségprogramba való regisztráció és az ezzel járó tagság
  3. A Kényelempontok megszerzése
  4. A Kényelempontok elvesztése
  5. A Kényelempont-hűségprogram számlaegyenlegének állapota
  6. A Kényelempont-hűségprogram működése
  7. A Kényelempont-hűségprogram gyűjtése
  8. A Kényelempontok lejárati ideje
  9. A Kényelempontok meghosszabbítása
  10. Adatvédelem
  11. Általános rendelkezések

Kényelempont-hűségprogram

az a hűségprogram, amelyet a 4home Rt. kínál ügyfeleinek. Ennek keretében az ügyfelek hűségpontokat szerezhetnek, bizonyos feltételek teljesítése után. A megszerzett pontokat felhasználhatja ismételt vásárlásai során a www.4home.hu honlapon, amíg a készlet tart.

A Kényelempont-hűségprogramba való regisztráció és az ezzel járó tagság

A Kényelempont-hűségprogramban való részvétel teljesen ingyenes és a 4home weboldal minden egyes ügyfele automatikusan a hűségprogram tagjává válik. A programba való felvétel egyetlen feltétele, hogy az ügyfél hozza létre saját felhasználói fiókját, vagyis regisztráljon vagy vásároljon az oldalon. A programban résztvevő ügyfelek kérhetik tagságuk megszüntetését.

A Kényelempontok megszerzése

  • Az ügyfél, minden vásárlása után, amit a 4home weboldalán véglegesít, bizonyos számú Kényelempontot (a továbbiakban pont) szerez, ami azonnal megjelenik számláján. Hogy mennyi pontot szerezhet meg egy-egy termék (árucikk) megvásárlásával, azt a termék részletes leírásában találja meg, melynek értékét a 4home Rt. határoz meg.
  • A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy meghatározza és ugyanakkor létrehozza termékeinek (árucikkeinek) egyéni pontértékét, amik a termékek megvásárlásával - a program keretén belül - kiosztásra kerülnek. A megszerezhető pontok időnként változhatnak, csökkenhetnek egy meghatározott időszak erejéig.
  • A megrendelés elküldése után azonnal jóváírjuk számláján a hűségprogram keretében gyűjtött pontokat. Ezután 20 napig inaktívak lesznek és ezalatt az idő alatt nem is használhatja fel azokat. A 20 nap leteltével automatikusan aktívvá válnak.
  • A pontszerzés másik módja, ha értékeli a már megvásárolt terméke(ke)t. A 4home Rt. határozza meg a kiosztható pontértéket, ami minden termékére ugyanúgy vonatkozik. A megszerezhető pontok időnként változhatnak, csökkenhetnek egy meghatározott időszak erejéig.
  • Az ügyfél, minden termékértékelés elküldése előtt értesítve lesz a korábban szerzett pontjainak számáról. A megszerezhető pontok száma nem függ az értékelés tartalmától, sem attól, hogy pozitív vagy éppen negatív az értékelés. A hűségprogram keretében közzétett termékértékelés(ek)ért járó pontokat azonnal jóváírjuk számláján, amik megjelenésüktől kezdve felhasználhatóak lesznek.

A Kényelempontok elvesztése

Az alább felsorolt esetekben veszítheti el pontjait:

  • Amennyiben a törvényesen megszabott határidőn belül eláll a vásárlási szerződéstől, vagyis visszalép a megrendelt termék megvásárlásától. Ebben az esetben a felhasználói számláról levonásra kerülnek a megvásárolt termékért járó Kényelempontok, melynek megvásárlásától utólag eláll az ügyfél.
  • Amennyiben a megrendelés törlésének idejében még nem szállították ki a korábban megrendelt terméket vagy annak esetleges tartozékait. Ebben az esetben a felhasználói számláról levonásra kerülnek a megrendelt termékért járó Kényelempontok, melynek megrendelésétől és egyben megvásárlásától, még a kiszállítás előtt eláll az ügyfél.
  • A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy ne írja jóvá a Kényelempontokat, vagy éppen levonja a felhasználói számláról, abban az esetben, ha:
    • a pontok megszerzésének módja ezekkel a szabályokkal ütközik,
    • a pontok megszerzésének módja vét az erkölcsösség ellen (különösképpen, ha nem kacsolódnak a vásárláshoz, vagy ha egy másik személy visszaél egy ügyfél felhasználói fiókjával),
    • a pontok megszerzése emberi tévedésből vagy a rendszer műszaki hibájából történt,
    • egy klubtag/regisztrált ügyfél halála esetén,
    • a felhasználói fiók tulajdonosa visszaél a program mechanizmusával és annak előnyeivel,
    • az üzemeltető, regisztrált ügyfelei számára más előnyöket is biztosít a már megrendelt termék tranzakciójával kapcsolatban,
    • egyéb súlyos indokok.

A Kényelempont-hűségprogram számlaegyenlegének állapota

Az ügyfél, egy elektronikus levél keretében kap tájékoztatást a megrendelés elfogadásáról és megerősítéséről, ami magában foglalja a felhasználói fiók egyenlegének állapotát és a vásárlással szerzett pontok aktivációjának időpontját. Majd egy újabb elektronikus levélben értesítik, hogy a termék úton van a megrendelő felé.

Az ügyfél, a www.4home.hu honlapon bármikor megtekintheti számlaegyenlegének állapotát, a Fiókom szövegre kattintva. Ha kívánja, felveheti a kapcsolatot a 4home ügyfélszolgálati központjának munkatársaival a +36 1 445 3896-es telefonszámon, vagy elektronikus levélben a rendelesek@4home.hu címen.

A Kényelempont-hűségprogram működése

Az ügyfél a www.4home.hu oldalon vásárolt termékekkel Kényelempontokat (a továbbiakban Pontok) szerez. Ezeket a Pontokat beválthatja árkedvezményre, amit a www.4home.hu honlapon történő következő vásárlásnál használhat fel, az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban ÁSZF) meghatározottak alapján. A Pontokat ajándékok megszerzésére is felhasználhatja, aminek a feltételei az ÁSZF-ben olvashatóak.

A Kényelempont-hűségprogram gyűjtése

  • Az ügyfél lehívhatja aktív pontjait árkedvezmény formájában (árengedmény a termék megvásárlásánál), vagy becserélheti ajándékra (premium) is.
  • Az elérhető kedvezményt és/vagy ajándékot csakis az ügyfél tekintheti meg saját számlaegyenlegével és aktív pontjaival együtt. Ehhez csupán azt kell tennie, hogy a www.4home.hu honlapon rákattint a Fiókom szövegre.
  • Az ügyfélnek az árkedvezmények és az ajándékok kiválasztása előtt tájékozódnia kell a pontok ajándékra illetve árkedvezményre történő beváltásának követelményeiről.

A Kényelempontok lejárati ideje

A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy megszabja a megszerzett Pontok lejárati idejét (amikortól a Pontok felhasználhatatlanok/érvénytelenné válnak). Az ügyfél elektronikus levélben kap értesítést a vásárlással szerzett Pontok lejárati idejéről, amit a levél megnyitása után bármikor újra ellenőrizhet, aktuális számlaegyenlegével egyetemben, melynek összes adatát megtekintheti a felhasználói fiókba való bejelentkezés után. Ha kívánja, felveheti a kapcsolatot a 4home ügyfélszolgálati központjának munkatársaival a +36 1 445 3896-es telefonszámon, vagy elektronikus levélben a rendelesek@4home.hu címen.

A Kényelempontok meghosszabbítása

Az ügyfél meghosszabbíthatja Pontjainak érvényességi idejét, ha közeledik a Pontok lejárati időpontja egy, a www.4home.hu honlapon tett vásárlással.

A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy meghosszabbítsa-e ezen Pontok lejárati idejét.

Adatvédelem

  • Az a személy, aki a www.4home.hu honlapon létrehozza személyes felhasználói fiókját, automatikusan a Kényelempont-hűségprogram tagjává válik és egy időben a programba való belépéssel elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. Ezzel a lépéssel hozzájárul ahhoz, hogy a 4home Rt. korlátlanul hozzáférhessen személyes adataihoz és szabadon felhasználhassa azokat kereskedelmi- és marketing célokra az ÁSZF-ben található megállapodás szerint.
  • A hűségprogram adatvédelmi szabályzatát az ÁSZF 9. fejezetében találja meg.

A 4home Rt. felelősséget vállal a személyes adatok biztonságáért. Elfogadja, hogy az ügyfél bármikor visszavonhatja személyes adatok kezeléséhez kapott korlátlan hozzáférését. A személyes adatok teljesen önkéntesen adhatóak és vonhatóak vissza.

Általános rendelkezések

  • Az ügyfél nem ruházhatja át a Kényelempont-hűségprogram során szerzett pontjait egy harmadik személyre, sem egy elhalálozott regisztrált ügyfélre, sem egy regisztrációval már nem rendelkező személyre. Elhalálozás után vagy a regisztráció megszüntetése után a vásárlással szerzett pontok elvesznek. A későbbiekben már nem átruházhatóak. A vásárlással szerzett pontok nem képezik végrendelkezés tárgyát.
  • A 4home Rt. fenntartja magának a jogot, hogy egyoldalúan módosíthassa ezeknek a Szabályoknak a tartalmát, különösképpen azt a jogot, hogy önmaga határozza meg egy termék pontbeli értékét, a mekkora pontösszegért milyen értékű ajándék jár (pl.: a valuta leértékelése esetén, a Kényelempont-hűségprogramban felmerülő költségeinek megváltozása esetén, stb.). A fent említett esetleges változásokról elektronikus levél keretében kap értesítést vagy honlapunkon olvashatja el a tájékoztatást.
  • A Kényelempont-hűségprogram egy hosszú távú terv része, melyet a 4home Rt bármikor egyoldalúan és kötöttségek nélkül felmondhat. A 4home, a program szabad felmondásának jogát fenntartja magának. A Kényelem-hűségprogram befejezése előtt - legalább egy hónappal korábban - minden tagot elektronikus levélben vagy a www.4home.hu honlapon közzétett tájékoztatóban kell értesíteni a program lejárati idejéről. A Kényelempont-hűségprogram befejezésével a megszerzett pontok elvesznek, továbbá a véglegesített vásárlások vagy termékértékelések után sem kerülnek már pontok a számlára.
  • A Kényelempont-hűségprogramban nem vehetnek részt a 4home Rt. alkalmazottjai.
  • Ezek a szabályok 2016.06.08-tól lépnek életbe.
action banner
feedback
NEWSLETTER
AZ ÖN VÉLEMÉNYE

Ne hagyja ki újdonságainkat és speciális ajánlatainkat.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és mindenről első kézből értesülhet

Az Ön véleménye érdekel minket!

Bezárni